Halva veckan redan över;)

Imorgon blir nog en kortisdag för min del eftersom att jag ska vara på banken 14.00 och förmodligen lär jag inte hinna tillbaka efteråt, halv tre kommer mäklaren och ordföranden så det lär ju iaf ta en halvimme och jag ska sluta 15.30 igentligen så. men det gör inte mig någonting;) Moaha. Sen på torsdag öppnar jag så jag kommer få sluta 11 eller 12:D hur skönt som helst.

Igår efter jobbet hämtade Andreas mig tack o lov. Det var ju svinväder ute så det var super att få åka bil. Vi åkte o hämtade hans skor som kommit igen och nu var dem perfekta:) Synd bara att det är snö nu då.. Sen åkte vi hem till mami & papi eftersom att jag skulle städa mitt gamla och försöka möblera lite schysst med det som fanns kvar. Det kommer se konstigt ut på korten tror jag eftersom det är så lite saker o dem står så konstigt :P Äsch.

Sen åkte vi förbi willys och sen hem till mig för att äta middag, stekte på hamburgare o värmde några bröd i micron så skar vi massa grönsaker så det blev riktigt smarrigt! Hann precis äta o plocka undan innan Anna Pihl började:) Jag kollade på det o Andreas låg i sängen o kolla massa på datorn, haha.

Nu idag när jag slutade gick jag in på hemtex o köpte en vit vas och en vit ram:) Ska nog köpa två likadana ramar till så jag kan sätta upp kort på Milton<3 På tal om honom så kommer dem upp den 2 april redan:D Då ska Jakob jobba här så dem följer med o hälsar på, hihi. Sen kommer ju syster & Millepille upp den 14 igen så den 15 och 16 ska jag vara ledig från jobbet och ta hand om Milton själv medans syster går på mässan med sitt jobb :D

Gick in på ica efter hemtex o köpte lite smått som behövdes och gula tulpaner:) Nu ska jag snart kila till donken o möta Melissa & Miranda. Det blir väl så att vi käkar där och sen lär vi ju åka hem till vårt eget eftersom att lillskiten ska sova typ. Men vi får umgås mer en annan dag;)

Andreas skulle ringa efter sitt möte med hockeyn också men jag tror jag bara går hem sen för är inte sugen på att behöva gå upp ännu tidigare imorgon bara för att jag sovit där. haha, lat jag vet. Men vi ses isf ändå imorgon:)

Btw så är det den 18 mars idag vilket betyder att det har varit vi i
två år och en månad ♥ lovelovelove.

Kommentarer
Postat av: Tess

Inget speciellt tror jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback