Handpenning, done

Idag efter mitt apotekbesök var det dags för banken, där gick vi igenom allt och sen sattes handpenningen in så nu är det bara resterande 90% som ska betalas på tillträdesdatumet som för nuvarande är 1 april men det skulle bli så fort papprena med HSB är klara;)

Efter bankbesöket kila jag hem igen, tänkte att jag ska exakt tid imorgon från att jag stänger min dörr tills att jag är innanför centrums dörr haha! När jag kom hem var Andreas här och båda var hungriga så jag börja göra pannkakssmet och sen stekte jag på, första gången jag gjorde riktiga pannkakor och dem var riktigt fina faktiskt:) Jag är stolt! Jag tyckte dem var goda också och både Andreas & Öhman tryckte i sig en jävla massa så dem måste vart goda, höhö.

Sen satte Öhman upp & kopplade in två taklampor åt mig:) Andreas höll på i köket så nu äre snart dags för golvläggning där. Sen fick jag även mina krokar uppsatta i klädkammaren så alla väskor hänger fint och sängbenen bytta så nu är det jättefint! Känns som en helt ny säng bara för jag bytte ben, haha.

Mamma o pappa kom förbi o lämnade min flyttkartong med lakan och två kassar med ren tvätt:D Suveränt! Sen tömde dem min uteplats som var överfull av virke från "köksrivningen" så nu är den också finfin. Guud jag älskar verkligen att jag bor här. Jag blir lika glad varje gång jag låser upp ytterdörren o vet att ja nu är jag hemma:)

Mitt öra är inte alls så mkt bättre, har fetinglock så jag hör knappt.. Sen har jag rethosta och det är jääävligt irreterande! Men dock så tror jag att ögat är helt bra och det är toppen för jag vill jobba på torsdag igen!!

Nu ligger Miranda o sover i min bäddsoffa, jag skulle passa henne nån timme så Melissa & Dennis kunde storhandla nu när dem flyttat men hon somna nästan medans dem var borta så jag tyckte hon kunde få sova kvar istället för att dras ut. Men Melissa hämtar henne halv åtta imorgon bitti :P

Aja nu ska jag kolla lite teve o sen blir det nog krypa i säng, om jag inte ska diska lite först? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback