Hej jag har en nervskada?!

Min första arbetsdag för den här veckan började ju knappast bra. Jag fick huggningar i låret och typ kramper under förmiddagen sen vid lunch blev det så pass illa att jag inte klarade av mer så jag sprang in på toan för att ta av mig byxorna o kolla vad som skedde, då ser jag en uppsvullnad o ringer mamma direkt.. Blodpropp är det första hon säger när hon kollat så jag ringer Andreas o frågar om han & Marie kan hämta upp mig o köra mig till sjukan, det gjorde dem självklart.

Efter mitt besök kan jag gå hem och veta att det inte var en blodpropp men en nervskada, någon nerv är inte som den ska (nehe menar du det?) så jag ska bara avvakta o stå ut med smärtan och om den inte försvinner så ska jag kontakta sjukan igen för att göra en utredning på mitt ben.. :S

När jag kommit hem så ringde mäklarn precis och vi disskuterade massor om lägenheten och sådär. Och nu har jag lagt första budet;) Jag tror iaf inte att jag kommer få den eftersom den lär stiga en hel del i pris men det kommer ut fler efter den här så jag blir inte så besviken ändå. Och nackdelen är att det blir en hel del pengar till att renovera den här och det skulle ju självklart vara skönt att köpa någon som är hyffsat fin ändå så man slipper? Jaja får se hur detta slutar..

Nu ska jag fortsätta vila och kolla tv, jag är helt slut efter dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback