Hej, trötter här

Det blev ett besök på maxi med Camilla, Micke & Tilda. Mitt i det sprang jag över till bauhaus där pappa o farfar mötte upp mig så jag kunde köpa golvet till köket:) Så nu ligger kartongerna i min hall och väntar på att bli ihopklickade inne i köket. Det är däremot Andreas jobb, om han nu gör det?
 
Nu ligger jag ihopkrupen i sängen under mitt duntäcke och nästan fryser ihjäl.. Jag vet att det beror på att jag är heeelt slut. Jag är grymt trött och jag skulle verkligen behöva somna nu och vakna tolv imorgon, men så blir det inte! Jag ska försöka hålla mig vaken ett tag till och sen måste jag upp rätt tidigt imorgon ändå eftersom jag ska vara i hallunda kl 12 för att fixa naglarna:) Tror att jag får ta bussen dit och hem så då tar det en stund..

Sen vet jag inte om det blir ett tbs besök på kvällen? Skulle vara sjukt härligt att göra en favorit i repris med Melissa;) Men vi får se, min ekonomi är inte den bästa nu heller så igentligen borde jag hålla mig hemma, haha. Dessutom lockar en utgång på lördagen också, med Emmi o dom andra brudarna vilket vore roligt. Men jag väntar tills imorgon med att ta beslutet om det blir någon utgång för min del och isf vilken kväll;)

Nu ska trötter fortsätta glo på teven ifrån sängen under duntäcket, haha. Ciaaaooo


Alla små fjädrar blir en fet jävla höna - palla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback