Helt slut

När jag slutade jobbet igår promenerade jag hem till mami o papi för att hämta mina spritflarror och ett drapperi. Fick gå ifrån jobbet redan två så hade gott om tid på mig. Tog bussen ner till centrum sen och gick hem med grejerna! Hann typ precis plocka ordning o byta om innan Johanni ringde o sa att hon o Emmi var i centrum nu så jag fick springa ner..

Vi gick in på h&m där jag köpte en jättefin svart klänning och en sjal, sen kollade vi runt lite mera innan jag gick in på bolaget för att köpa lite vin åt Johanni och så köpte jag en bacardi åt mig för att det är gott. Japp! När vi kom hem till mig bytte jag om och började smått göra mig ordning lite.

Sen gick vi till La rosa för att köpa pizza med oss och när vi ätit dem här hemma satte vi igång musiken och börja göra oss ordning ordentligt, plattning av hår, lockning av hår, sminkning, ombyte och allt sånt där..

Sen var det dags att korka upp och så var kvällen igång.. Cämi kom runt åtta och kvart över tio gick vi ifrån mig över till tbs för att inta dansgolvet DIREKT! haha. vi hade så sjukt kul och vi körde verkligen järnet på dansgolvet fasst det knappt hunnit komma en kotte och kvällen bara var tidig, sen drack vi på och fortsatte köra hårt hela natten!! Andreas, Tomi, Sean och company kom också ner så vi vart ett heeeelt gäng:)

En sjuuuuukt rolig kväll, tack underbara ni. Och tack Emmi för den fina inflyttningsprellen, en bild kommer på den så snart jag orkar;)

Tomi & Andreas spenderade natten här hos mig och jag vaknade upp vid elva imorse med Andreas jacka på mig och alla mina kläder, haha. Jo spriten satte verkligen sina spår.. Tomi låg precis som förra gången vaken när vi vaknade. Haha.

Idag har jag vart heeelt slut i kroppen! Har sovit nån timme nu iaf och känner mig lite piggare. Än så länge blir det nog bara tvchill här hemma, jag lagade en smarrig middag åt mig o A och vi har (han har iaf, jag somnade) kollat på en film redan.

Segproppar på en lördagskväll, fun right.....

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, sjukt spårad kväll. Jag somnade också med alla kläder,smink plus mobilen i handen o sminkväskan i andra haha.. men KUL hade vi. har du bilderna föresten? på typ oss och tanten? hahaha. PUSSI.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback