Ingen lust

Jag har fortfarande inte fått besked om lägenheten, det var lovat att budgivningen skulle ta slut idag men ingenting hon har sagt om sånt har blivit så.. Jag går fortfarande runt o bara väntar och har ont i magen typ, så illa är det. Ända till 17.00 imorgon kommer jag få gå runt som ett nervrak! AAHHH. Men egentligen vet jag inte varför jag är ett sånt vrak för jag vet ju att till 90% blir den inte min:( Och det suger.. Men jag tänker nog ändå hoppas ända tills hon ringer o säger att det är dags för kontraktskrivning imorgonkväll. Tyvärr. Men vaddå tänk om det blev jag?

Andreas var här när jag kom hem från jobbet, vi har myst och pratat massor. Sen gjorde jag soppa till middag men han ville inte ha så han värmde på en pizzabit innan jag var klar, men när jag väl åt sen så tog han en tallrik iaf;) Och han tyckte det var jättegott!

Sen har han lagt lite golv inne i huset fast hans fot är dålig fortfarande. Jag har mest suttit o gått igenom ett par lådor med saker från högstadiet, haha. Det var lite kul faktiskt men ändå illa..

Nu kollar vi roomservice o äter godis. Jag ska gå upp halv sex imorgon också så det blir sova senast tio typ..

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback