Låt mig andas

Jag vet inte hur jag mår.. Varför blir det inte bra? Jag har legat i soffan och sängen hela dagen med persiennerna nerdragna, jag har ingen lust eller ork till någonting! Jo somna och vakna om några veckor?

Jag har satt in crisscuts i ugnen nu och ska värma på några bitar fläskfilé från igår. Mums. Är sjukt hungrig men har inte ens ork att stå i köket. Andreas ringde nyss också, han jobbar gärnet hemma hos sig.. Men jag tycker iaf inte synd om honom för han säger själv att han tycker om att göra saker. Anyway så ska Marie & Hasse också flytta nu så därför måste dem rensa hela vinden och den är ju inte speciellt liten, jag är glad att jag inte är där;)

Alla flyttar hejvilt nu. Mami & papi har visning på "vårt" hus den 6-7 april och det ska fotas på onsdag :/ Jag kommer nog ångra och sakna den dagen det inte är "vårt" längre, haha. Men för mammas o pappas del kommer det bli så mkt bättre nu med en lägenhet ist.

Nej nu blev det här inlägget helt kaosat.. Men jag bjuder på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback