"Like we used to" & bilder på lägenheten

Nu har Johanna åkt hem igen. Det var jättehärligt att träffas igen och vi hade en hel del att prata om.. Hon hade med sig en jättefin blomma i en fin kruka åt mig:) Tack sweetie. Vi satt i min soffa typ hela tiden och småkollade på top model bl a och pratade på om allt. Like we used to.

Shit blev lite rädd när min dörr helt plötsligt låstes upp, men det var ju självklart ingen annan än min älskling:) Han kom förbi o sa hej lite snabbt. Och passade på att berätta en jätteglad nyhet, skriver inget mer än så förrän ikväll. Grattis älskling <3


Här kommer bilderna på min lägenhet;

   

   

  

Observera att det inte är helt klart, det ska upp drapperier vid sovalkoven och köket ska fräschas upp! Och den andra delen av köket (hela köket om man säge så) kommer när det som rivs & görs om nu är klart.

Jag älskar den.





Kommentarer
Postat av: emelie

FINT JU!! :D

Postat av: Anonym

fiint, hur stor? :)

2008-03-13 @ 07:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback