LYCKLIGAST

Jag har knappt kunnat sova inatt, haha. Jag vill bara till min lägenhet nu nu nu. Så det känns inte alls lockande att jobba till 15.30 idag, nej nej. Men direkt när jag slutar ska jag kila ner till centrum och till min lägenhet. hihi. Har packat ner handskar, rengöringsmedel, svampar, tumstock och penna & papper;)

Just nu sitter jag i min soffa, här har jag sovit inatt. Igårkväll kom nämligen Camilla, Micke & Tilda hit med Andreas:) Vi fikade o pratade massor eftersom det var ett tag sen vi sågs. Sen när det var dags för C&M och T att åka hem sa Tilda att hon ville stanna här o sova, så jävla söt unge alltså. <3

Hon o hennes morbror har delat säng inatt o jag intog bäddsoffan, med tanke på att jag skulle upp tidigt idag o kila till jobbet (börjar ju inte förrän 9). Men T har redan hunnit vakna o sitter o myser med mig här nu. Hon har fått ny blöja o barnprogram är på så hennes morbror kan halvsova lite till;)

Idag fyller Melissa 24 år så hon ska firas:) Jag får se hur jag gör med min utgång nu när jag vill göra allt med lägenheten på en gång, helgen har man ju mest tid. Men jag tror nog jag hänkar på och röjer satan ikväll iaf! wiiie. Om inte annat så följer jag med en stund för grattas ska hon!

Nej nu ska jag promenera till jobbet så jag hinner skvallra lite mer för Melissa när hon lämnar Miranda;) Byebye 


Kommentarer
Postat av: camilla

åh va härligt med egen lägenhet :) jag flyttar till högdalen i höst, nybyggt.. längtar som bara den!

Postat av: elin

aaa:) ja det förstår jag att du gör för att ha eget är det bästa som finns!

2008-03-10 @ 12:03:41
URL: http://el1ns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback