Melodifestivalen

Gårkvällen vart lyckad:) Vi hade skit trevlig här hemma och alla vart supertaggade efter ett par omgångar av Tage som Sandra kallar det, haha. Sen hittade hon på att det skulle kosta 50 spänn att hänga in jackan så alla lämnade dem här hos mig istället men inte jag för jag var så jävla frusen, och det kostade inte ett skit;P

Gick hem typ tjugo minuter innan det stängde och Tomi övernattade på min soffa, haha. Han & Andreas hade tydligen väldigt mysigt här under natten/morgonen, lagade köttbullar och makaroner och drack bakis.. Haha. Men det var jättefint här när jag vaknade imorse:)

Idag har det vart full rulle all day. Började med att vi tog en promenad hem till kassmyra härifrån, hur skönt som helst. Sen hjälpte vi Marie & Hasse med rensning och sen har vi varit o handlat och sånt..

Ikväll är det Melodifestivalen som gäller;D Sen får vi se om det blir lite alkohol till eller ej? Haha. Men massa svull har vi iaf ordnat så kvällen kommer bli myyys. Och nu har Tomi & Tilda kommit så jag ska stänga ner;)

Lägger in bilder imorgon kanske, från förra tbs besöket och gårdagens! Hihi. Bättre sent än aldrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback