MIN LÄGENHET:D

Helt jävla sjukt, jag fick lägenheten! Den andra som budade la sig så 17.00 idag skrev jag på kontraktet :D :D Han som är ordförande i föreningen gav mig nyckeln direkt o sa "flytta in när du vill, bygg om närsomhelst! vi litar på dig" HAHA:D Har tillträdesdatum 1 april men som sagt så har jag redan nyckeln och alla papper är påskrivna..

AAAH jag kan inte fatta det!!!? Jag är typ i en helt annan värld nu. Vill flytta in direkt men det är pappren som ska godkännas först varav tillträdesdatumet, fast jag kan om jag vill iaf såååååå. Ska till MIN lägenhet imorgon efter jobbet direkt och börja putsa haha :D

Måste gå in på adressändring också, haha.. Som sagt det här är helt jävla sjukt! Jag äger en etta med uteplats mitt i centrum. Imorgon när jag åker till lägenheten ska jag mäta och sen planera i vilken ordning allt ska göras:) Då pratar jag om väggen jag vill bygga dit och hur stor spisen får vara och vilka färger jag ska måla.. Listan kan fortsätta för jag vill göra allt på samma gång igentligen för att jag vill ha allt eget. Men neej jag vill ju flytta in direkt (så fort som möjligt iaf) så sen tar jag allt eftersom, det blir perfekt!

 Tack mamma & pappa för att ni gjorde detta möjligt! Jag älskar er!!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej!
har följt dig och din blogg ett tag nu och allt det här med lägenheten och flytten! när jag läste det fick jag ett leende på läpparna, vill bara säga grattis och hoppas du kommer trivas. kram kram

2008-03-06 @ 20:43:28
Postat av: elin

nej vad gulligt av dig:) tack så mycket. kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback