Party pictures!

först från utgången med Melissa som var typ tre helger sen;

  

   

Haha, ja typ bara massa "EGOBILDER" meen det finns faktiskt massa andra kort bara det att jag inte orkar ladda upp dem för det är bara massa människor på så då blir det värsta texten ;P

Sen ifrån helgens besök;

  

  

Cämi och jag på dansgolvet:) DOGGE DOGGELITO var DJ för kvällen, grym grym grym. Sen Cämi & Tomi och Dogge igen och sen sist har vi the best friends right;) Haha. Dogge var kvällens höjdpunkt! Hans songs var grymma, man lämnade inte dansgolvet i första taget..

Och från i lördags, blev endast fyra bilder typ men ändå;

  

Tomi & Tilda direkt efter melodifestivalen när vi börjar med Tage;) Linda & Emmi var också med, myys. Och så var jag tvungen att fota under spelets gång.. Haha.

Några party pictures blev det ändå och mer kommer det att bli för varje utgång jag har med kameran;) Nu ska jag borsta tänderna och sen krypa ner i sängen o glo lite mera tv tills jag somnar.. Mår lite illa nu men hoppas det går över snart igen. Börjar 7 imorgon så blir upp tiiiidigt. Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback