Påsk

Jaha, lite efter men jag har inte haft någon stund till att sitta ner här..

I fredags så fick jag dra mig upp ur sängen för att ta mig till hallunda och Daniella. När jag kom utanför porten upptäcker jag att det är snöstorm typ, kul. Sen när bussen börjat åka ringer Andreas o frågar vart jag tagit vägen, haha. Naglarna blev iaf sjuuuukt fina som alltid och när jag var klar kom A och hämta mig:)

När vi kom hem till mig la Andreas mitt köksgolv och det blev skitsnyggt:D Sen var det bara hoppa in i duschen o börja fixa sig, laga middag när köksgolvet äntligen var klart och därefter skynda hem till Andreas så han kunde kirra kläder och sen tog vi bilen hem till C&M där A fick håret bortsnaggat;) Sen var klockan halv åtta och vi promenerade ner till Mulle som fyllde 20. Jag var skeptisk från början men kvällen vart mycket trevlig:D

Vi var hemma redan vid kvart i ett, eller jag var det, Andreas hoppade av bussen och sprang förbi statoil för att köpa sås så vi kunde äta kött, pommes och bea-sås;) När vi ätit upp maten bädda vi ner oss i sängen..

Igår när vi vaknade ringde jag papi och frågade om han hade lust att åka en sväng till bauhaus, vi tog med oss det överblivna golvet och det trasiga paketet så vi kunde lämna tillbaka det. Sen kom vi därifrån med bänkskivan, reglar, golvlister och lite skruv och såntdär:)

När vi kom hem till mig igen hann vi (läs Andreas) inte göra så mycket eftersom vi skulle vara hos Gittan & Janne på påskmiddag klockan tre. Gick in till centrum först o köpte en blomma och godis till Tildas påskägg och sen skulle vi vara duktiga och gå upp till segersjö men bussen kom precis så vi hoppa på den istället;D haha.

Efter den trevliga middagen där och påskäggsletandet (jag fick jättefina ljusstakar med ljus) följde vi med C&M och T hem:) Där plockade vi fram spelet Ombytta roller och körde två omgångar i lag, skit kul! Sen kollade vi på Sing a long och en stund därefter bestämde vi oss för att åka hem igen.

Nu kommer snart mami & papi hit med lite saker som A behöver när han ska fixa bänkskivan och det. Sen får vi se vad som händer och sker mer under dagen!

glaaaad påååååsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback