Påskledigt

Nu har jag äntligen lite påskledigt :) Eftersom jag öppnade idag fick jag gå hem redan 11. Sen är det ju ledigt till tisdag vilket känns otroligt skönt. Nu saknar man ändå skolan ett litet stycke då man hade en hel veckas ledighet att se fram emot..

Tog tag i disken direkt när jag kom hem och sen hann jag även med att prata med Ronnie som är nyckelgubben här så nästa vecka får jag nyckeln till tvättstugan, wiho. Glömde dock bort o fråga om källarnyckel, smaaartass me lixom. Men får ringa upp och fråga om det är han som lämnar ut den också så jag kan få den på samma gång.

Har även pratat med min far så idag när han slutar jobbet ska vi åka till bauhaus och köpa golv till mitt kök:) det känns verkligen som att det lättar lite för när det är lagt kan vi (läs Andreas, haha) fixa bordsskivan (som jag måste köpa och sen ben o stolar till) så att jag äntligen kan sitta och äta i köket. Nicenice. Sen ska även hyllor inhandlas som ska upp ovanför "bordet" och ovanför ett av skåpen i köket, blir nog även någon hylla ovanför fläkten (som också den ska inhandlas, plus spis).

Jag har verkligen planerat ut sen jag flytta in hur allt ska se ut när det är på plats. Och det kommer bli grymt! Ny spis, en fläkt, nytt golv, ny färg på luckor & lådor plus nya handtag, ett riktigt barbord med stolar och mååånga hyllor till allt från burkar med spagetti & ris i till hyllor för micro och brödrost etc.. NICE, ja det kommer det att bli.

Tror även att jag ska åka med Camilla, Micke & Tilda till maxi innan jag ska möta upp papi:) Vi har inte hörts av eller setts sen förra veckan så det är på tiden att det blir något nu, om inte det så kanske det blir ett besök där ikväll eller imorgon.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback