Sågspån överallt

Jag är verkligen otålig, jag vill att allt ska bli klart på en gång och att allt ska stå på plats direkt. Nu är mitt kök på god väg men jag vill att det ska vara klart nu på störtt! Men det går ju tyvärr inte.. Men Andreas sa innan han åkte hem att allt borde vara klart imorgon iaf, golvlisterna ska på plats och bänkskivan ska upp. Reglarna satte han upp idag men självklart så gick bladet på sticksågen sönder så han kunde inte fixa klart bänkskivan :(

Jag längtar grymt tills imorgon. Även om det inte alls är klart på långa vägar när bänkskivan är uppe. Det ska spacklas, målas, skruvas upp hyllor och köpas stolar! Så jag får leva i ett sågspånsbo ett tag till då.. Jag dammsuger hela tiden och Andreas med men ändå är dom där jävla sågspånen överallt på nya ställen hela tiden!!

Nu har jag plockat ordning på en del men har massa mer att ta tag i. Hela uteplatsen är full (okej överdriver lite kanske) av plankor, sågspån och annat sånt skräp som ska slängas men jag har bara inte orkat.. Dessutom är soprummet typ överfyllt, men det är inte mitt fel;)

Sista lediga kvällen nu då, vet än så länge inte alls vad som ska hända ikväll. Kanske blir så att vi (jag & A) åker till heron och kollar någon bio eftersom vi fick biocheckar av min mor & far i påskäggen:) Meen å andra sidan så är varken han eller jag sugna på att åka iväg så att hyra en film lär det nog bli isf.

Precis nyss ringde min telefon, Camilla, Micke & Tilda ville äta kolgrillen så dom kommer hit om ett tag o lämnar av Tilda så åker dom iväg och beställer maten och sen kommer dom tillbaka igen så vi äter den här hos mig:) Dom får bjuda tills jag får lönen haha. Andreas hade redan hunnit äta hemma så han kommer sen. Antar också att det lär bli något mys med C&M och T hela kvällen då, att dom joinar oss med film eller så. Trevligt trevligt.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

Postat av: Lexie

cool blogg :)

2008-03-23 @ 16:19:25
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Mingla ♥

Är du bra på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i så fall.. :)

2008-03-23 @ 16:22:17
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: K

Ha en bra dag!

2008-03-23 @ 16:27:06
URL: http://fagelholk.blogg.se
Postat av: Emma*Hoglund

hejhej, kan du hjälpa mig med att berätta hur man lägger in en bild, eller något där du har me, mysalt and I ? :) Du har en fin blogg:D Om det är svårt att förslara, kan du ju bara berätta lite enkelt. Om du ska så svara med en kommentar :)
//emma

2008-03-23 @ 16:27:56
URL: http://emmahoglunds.blogg.se
Postat av: Tina

vet va du menar man vill bli klar med allt på momangen helst att de va klart i går.. jag har hållt på att slipa ner en vägg för att tapetsera om. De tog två dar exta bara för att alla tapeter bakom släppte så de va slipdamm i hela lägenheten.. drygt!

2008-03-23 @ 17:16:39
URL: http://tottinona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback