Tarzan & massa snack

Igår skrev jag grattis till min älskling, det gjorde för att han nu också är ägare till en lägenhet:) Hans är 8 kvm större än min och ligger i tullinge. Han har iofs högre hyra än mig plus att hans kostade 805 000. Hur som helst så är jag jätteglad för din skull baby. Det ska bli kul att få hjälpa dig med din flytt:)

Jag har fortfarande ingen hörsel på vänstra örat, fattar inte varför det inte släpper?! Iaf så gör det inte ont och det är ju huvudsaken tycker jag. Ögat är också mkt finare så jag hoppas det fortsätter så för man vill ju inte se ut som en jag-vet-inte-vad i helgen;)

Idag var vi i ishuset med några barn från avdelningen och kollade på Tarzan. Jag blev faktiskt förvånad över hur bra det var. Hade inte alls förväntat mig att det skulle vara så bra och barnen var helt fast i showen:) Jag tycker det bästa var låtarna för det hände mest då (inte så konstigt kanske?). Det var lite extra roligt att se Anna som jag var fröken åt nån månad i somras, hon var bebis tarzan och sen en apa:) Nej det blir nog ett besök nästa år igen;P

Efter jobbet hämtade jag Tilda på dagis, hon vart jätteglad när jag kom:) När vi kom till tumba gick vi hem till mig o lämna vagnen o väskorna sen gick vi tillbaka o handlade fika. När vi kom hem började jag med middagen som idag blev tunnbrödsrulle för min & Andreas del men bara korv för hennes, haha.

Efter maten kom Marie & Hasse en sväng så gick M & A till centrum för att köpa gardiner till hans lägenhet :P När han kom tillbaka så gick vi nästan direkt igen med Tilda för att handla lite frukt till kvällen. Det blev lite juice & nyponsoppa också. Och glass;)

Nu ligger T på soffan o kollar bolibompa, Andreas är hemma hos mamma o pappa för att hämta lite verktyg hit. Imorgon blir det upp halv sex igen sen slutar jag 13 då ska jag & Tilda kila till centrum om hon inte somnat isf går vi hem till mig så hon får sova klar så får Camilla kom hit sålänge;)

Men nu ska jag börja med lite fruktsallad. Byeeeee

Kommentarer
Postat av: Nettan

Grattis till lägenheten gumman:) den ser jätte mysig ut! hur stor är den?

2008-03-13 @ 20:19:00
Postat av: Anonym

Varför flyttar ni inte ihop istället för att köpa 2 lägenheter, de måste ju bli billigare för er?

2008-03-13 @ 20:19:06
Postat av: Elin

Tack Nettan :) den är 32 kvm.

Vaför vi inte flyttar ihop? För att vi vill känna på att bo själva först och ha vårt eget som vi själva bestämmer över. Och dessutom har vi inte delad ekonomi så det blir inte dyrare eller billigare så heller.. Sen om vi nu skulle vilja flytta ihop kommer vi att få det bra eftersom vi då har sålt en av dem:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback