Tillbaka till verkligheten..

Ja imorgon är det dags att återgå till verkligheten; arbetslivet. Jag har verkligen njutit av denna fyradagars ledighet och skulle mer än gärna ha ledigt ett par dagar till. Men nej back to reality imorgon igen då!

Ikeabesöket blev mycket uppskattat:) Jag fick med mig en hylla som jag ska sätta en bit ovanför bordsytan där jag ska ställa vattenkokaren, brödrosten och mixern (som är en serie jag fick i julklapp), två hyllor som jag även redan har två utav som ska sågas till på bredden och sen upp ovanför skåpet bredvid spisen, två tavelhyllor som jag ska ha ovanför soffan och sen sugrör, matklocka, soppslev, burkar, förvaringslådor (som jag ska ha i min byrå), kabelgömmare, en lampa och sen en lina till drapperi.

Meeeen jag har självklart kommit på en hel del till jag måste ha. Det blir alltså ett ikeabesök i veckan igen (I think). Jag ska då inhandla två krukor till med blommor om jag hittar några färgglada, drapperi, nytt soffbord (större modellen), en matta som jag ska ha under bordet, hyllplan. Sen kanske det blir så att jag köper ett till vitrinskåp så jag kan ha dom bredvid varann, bara det inte ser för trångt ut.

Efter ikea åkte vi hem till Marie & Hasse där vi alla åt hämtmat, jag tog en kycklingsallad som var supergod. Sen fotade jag Andreas bar eftersom han ska sälja den nu innan han flyttar och sen körde han hem mig direkt typ eftersom jag ville hinna fixa och dona en del här hemma innan det är dags att sova.

Satt och fundera på vad jag saknar i "mattillagningsväg" idag också, en elvisp och våffeljärn är det jag kan komma på sådär bara! Det känns toppen att jag har allt annat. Eller så tror jag bara det och kommer på ännu mer så småningom? Haha. Hur som helst så är det inget jag har saknat mer än de två grejerna hittills.

Nu sitter jag i soffan och nästan somnar men 20.00 ska jag se på So you think you can dance så det blir inte sängdags än. Antingen så duschar jag efter det eller så tar jag det imorgonbitti, får se.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback