Upp o hoppa

Jag är besviken över att Frida Feat Headline knappt fick några poäng igår, visst att det kanske inte är schlager men låten är så jävla grymt bra! Den spelas typ all the time här hos mig. Hihi. Men Perelli är grym så hon var värd vinsten:)

Efter melodifestivalen korkade vi upp alkoholen, lite sent men ääsch. Sen körde vi självklart Tage, Emelie kom typ precis när melodifestivalen började och Linda kom mitt i spelet så hon joinade också och fick veeerkligen ta igen sig;) Haha. Sen vid halv tolv kilade vi över till älskade haket TBs.

Där började vi med att röja och fortsatte med det.. Blev endast två shotar för mig där inne eftersom min ekonomi inte tillåter så mycket mer nu (jag hade ju inte räknat med att flytta så mina pengar flög iväg lite sådär innan..) men det räckte för den stunden vi var där. Redan vid ett-tiden gick jag o Andreas hem till mig igen.

Sen somnade vi inte förrän halvfyra, sjuuukt jobbigt..

Han åkte hem vid elva typ och då börja jag diska, damma och dammsuga. Passade även på att vädra medans så nu är det verkligen fräscht. Nu sitter jag i soffan o lyssnar på melodifestivalsskivan:) Ska snart ta o äta någonting tänkte jag.

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback