A whole lot

Är fortfarande sjukt trött, antagligen efter den hårda helgen. haha.

Imorgon är det jobb 8-18 igen, sen ska jag åka o shoppa med Johanni i kungens kurva/skärholmen:) När affärerna stänger ska vi stanna på maxi så jag kan storhandla mat o sånt och sen blir det att åka hem med allt o betala räkningarna så jag vet hur mycket pengar det finns kvar sen.. Om det finns något? haha jodå.

På onsdag efter jobbet blir det till att fixa Mackans champagne till hans stora dag som är på torsdag! Sen ska jag åka o shoppa med Andreas, ja det är han som ska shoppa då och inte jag. hihi. Men jag ska passa på att handla Markus och Seans studentpresent då:) Sen ska jag o älskling åka hem till mig o sova.

På torsdag är det jobb till 13.30 senast, sen blir det snabbt ner till gymnasiet för att kolla utspringet! Helt sjukt att det är ett helt år sen man själv var där, kommer nog bli en aningens avis på årets elever eftersom studenten var det grymmaste jag varit med om! Iaf, efter utspringet så blir det till att kila hem o invänta Emmi & Johanni som kommer från jobben och sen när dem fixat sig blir det att röra sig till Markus mottagning:) Ska även hinna förbi Seans så vet inte riktigt i vilken ordning det blir men det löser sig. Sen ska älskling o jag sova hos honom, nu äntligen är det i stort sett ordning i hans lägenhet!

Till helgen hoppas jag på grymt väder för då blir det en tripp till landet och ut o glassa på havet med båten mami o papi köpte igår:D wie. Vad jag hört så ska det bli varmare än i helgen?! Perfekt.

Nej nu är det god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback