Ännu en flytt

Igår var jag o älskling och kollade in Hasses & Maries lägenhet:) Den var superfin tycker jag. Synd bara att dem inte fick vad dem väntat sig för sitt hus.. Men nu är det iaf klart och dem ska väl smått börja flytta över sakerna.

När vi varit i lägenheten en stund åkte vi till gula villan för att hyra film. "Det var länge sen ni var här nu, var har ni hållit hus?" Haha, vaddå stamgäster?! Nej det bevisar bara att vi varit där lite för mycket kanske.. Det blev surf school iaf och den var bra. Köpte såklart godis också.

Sen åkte vi hem till älskling där vi kollade på filmen och åt middag. Sen var båda vi helt sluuuut så vi la oss i sängen och kollade sista stunden på tv innan vi stängde av o skulle sova, men då börja vi hålla på o fjanta oss istället så vi somna inte förrän en lång stund senare:D

Idag var jag på jobbet tio över sex :O helt sjukt tidigt. Meeen dagen gick ändå fort och var helt ok. Sprang nästan därifrån när klockan var halv två efter att jag fått veta att Jörgen inte kommer imorgon, o Veronica är i skolan då så jag står alltså själv med vår barngrupp!?!! Ännu roligare när det redan är minst en borta från i stort sett varje avdelning. Aja jag får jobba 7.30-16.30 imorgon. KUL. Men efter jobbet blir det iaf middag hos Andreas föräldrar:) Sista middagen i huset.. 

Nu ska jag föra över lite pengar sen vid fyra kommer A o hämtar mig så ska vi äta middag hos hans föräldrar (ja idag med) och sen hjälpa dem med lite flytt:) Sen får han köra hem mig för jag vill duscha o sånt ikväll, får se om han joinar mig eller åker hem till sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback