Äventyr

Idag har jag varit på äventyr!

Melissa & Miranda kom o fikade med mig här hemma nästan direkt när jag kommit hem, hann precis komma ur duschen o fixa håret sen var dem här utanför:) Sen kom även Ninni förbi och efter en stunds tjattrande gick vi ner till centrum. Där kollade o shoppade dem lite grann och jag höll koll på skitungen;) Sen kom Johanni efter sin praktik o joinade. Det blev middag på bistron o efter den kila jag & J runt lite till innan vi sen skyndade hem till mig. Haha. Hon var kvar en liten stund sen drog hon hemåt och jag fixade lite med hemmet.

Nu är Andreas här igen, haha. Han har varit här varje kväll den här veckan fasst vi inte ens skulle ha setts någon av dagarna, KNÄPPO. hihi. Jag är iaf helt sjukt trött så det blir till att sova vilken sekund som helst.

Imorgon är det jobb 7-14.30 men jag går nog runt 13tiden;) Sen blir det hem o fixa ordning sig o ladda inför kvällen, fixa drickat och förbereda sen droppar Emmi in här och senare även Johanni! Då blir det vinpimpling för hela slanten o sen ett kärt besök på tbs. As usual. HAHA. Men på lördag har vi andra planer, schlagerplaner! Wie.

nattiiiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback