Favorit i repris

Idag när jag slutat jobbet, som för övrigt var riktigt kul idag med tanke på en viss sak, så ringde jag min Johanna:) Hon ringde upp när hon slutat sin praktik så kom hon direkt hit. Vi snackade en del sen gick vi till centrum för att handla lite grejer till middagen. Jag bestämde mig för att äta fetaostsallad idag igen, med Johanni. Dock så slutade det med att det var hon som gjorde hela men den var lika god för det;) hihi.

Innan vi (eller ja hon) började med maten gjorde vi ett litet besök, haha. Min bästa vän är verkligen bäst. Och idag som alla andra dagar la vi orden i mun på varandra och det är lika roligt varje gång. JAG ÄLSKAR DIG BABE! När vi ätit satt vi o snacka om kommande helg lite och Emmi o jag pratade i telen innan J kom så det blir nu partaj på fredag:)

Lördag är det eurovision och som det ser ut nu ska den ses hos Linda i hägersten, men jag är inte helt 100 ännu på att jag joinar där. Iaf så om det blir så blir det kanske en middag hos min bror & S innan med Johanna också. Mys. Men lördagen är lite osäker fortfarande fast fredagen är spikad! hihih

Nu ska jag kolla lite teve och bara njuta av en lugn o skön kväll här hemma. Öppnar imorgon så ska gå hemifrån 6.10. Det blir som alltid bussen upp sen. På torsdagar får man vara lat! Men nej nu ska jag kila, ciao

Kommentarer
Postat av: Tess

självklart kan jag göra det, säg bara vilka färger och så som du vill ha. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback