G a m m a l t

I ungefär två år har jag gått och saknat något som en gång var allt för mig, jag trodde att det vara borta och att jag alltid skulle få ångra mig för att jag låtit det ske. Jag har alltid varit medveten om att ingen någonsin kommer att kunna ta platsen, den platsen som bara finns för dig.

Jag vet nu mer än någonsin att jag gjorde mitt största misstag som lät oss rinna ut i sanden. Nu (idag) när vi ses och nu när vi har börjat umgås igen (TACK OCH LOV) vet jag mer än allt att det alltid bara kommer att vara du! Även om vi inte får samma kontakt som innan så kommer det ändå bara vara du.. Jag har försökt släppa andra inpå men jag vill bara att det ska vara du.

Du är på en helt egen nivå. Jag är glad över att vi hittar tillbaka, igen. Och jag hoppas att det blir som förut någon gång i våra liv. Jag är glad över att vi fortfarande kan avsluta varandras meningar, att vi fortfarande kan skratta åt bara sånt som vi skrattar åt och att vi fortfarande kan vara vi.


image361

Jag älskar dig Johanna <3

Kommentarer
Postat av: <3

du gör mig helt gråtig varje gång jag läser det här :')

2008-05-18 @ 14:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback