God natt

Idag hade vi möte på jobbet, gick därifrån vid sju äntligen. Mitt huvud har typ vart på väg att sprängas enda sen jag råkade utbryta en tumult på mötet.  S H I T  vad kärringar kan tjattra - och tjaffsa!

Jag har iaf fått i mig ett paked nudlar, ett glas cola och orkat dammsuga. Och det sistnämnda behövdes vill jag lova. Chipssmulor, brödsmulor, matrester och jaa vou name it var överallt! Så blir det när lillaTilda är med;)

Nu ska jag bädda upp sängen, dra ner persiennerna & jalusierna, borsta tänderna och ställa alarmet sen SOVA. Orkar inte ens lägga fram några kläder till imorgon nu utan får hoppas det går snabbt imorgonbitti..

Ska bara säga god natt till min älskling i telen nu <3

Kommentarer
Postat av: Tess

jag slutar runt 4 skulle jag tro. Men på kvällen är det studentskiva och sådär. Vill du följa med? haha

Postat av: Tess

jag vet inte om jag hinner för slutar kl 4 och middagen börjar runt 6. Det är min studentskiva så du får gärna komma om du vill :)

2008-05-06 @ 21:24:51
URL: http://terri.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback