Hot hot hot

Snacka om att det är  H O T  numera.. Tur att jag jobbar på ett dagis så att jag har möjlighet att vara ute i den här hettan, inne är det alldeles instängt och varmt. Synd bara att jag inte tycks fått nån färg.. Men det kommer väl.

Igår färgade Johanna mitt hår:) Trodde att det skulle bli lite mörkare men nu är jag bara glad över resultatet och jag stortrivs med färgen, typ mellanbrunt, eller det är lite mörkt ändå. Hmm, lägger in en bild. Medans färgen var i passade jag på att äta två pizzabitar från en matlåda i frysen:) Sen när håret var klart plattade J det åt mig och sen rullade vi vidare mot tullinge!

Jag hoppade av hos min baby och han höll som vanligt på att jobba, jag blev uttråkad så jag gick o köpte varsin glass åt oss:) Dom mumsade vi i oss tillsammans och sen kom Johanna dit också, hihi. Vi satt bara o snacka på och Tomi kom över så han & A sprutmålade hans & Tildas soffbord. Sen kilade vi fyra över till Tomis & Tildas så  J kunde få inspektera den också. haha. Tilda hade precis kommit så vi tajma perfekt! Sen var det bara kila hem (till älskling då) igen o sova.

Nu sitter jag på min uteplats och njuter av värmen, men måste dock köpa mig ett parasoll snarast möjligt för solen steker verkligen här! Jag har eftermiddags och kvällssol! Och den är i stort sett på hela uteplatsen så vill man ha skugga kan det vara bra med ett parasoll. Have to buy one.

Ikväll blir det inget fartfyllt utan tror det blir en middag med min baby och sen ska han jobba i sin lägenhet som vanligt och då får jag väl antingen sitta där o glo eller kanske få något napp på en promenad runt i tullinge? Det löser sig nog och jag lär ju uppdatera mig..

Imorgon blir det iaf grillning och vinpimpling på min uteplats;) Med min J och sen någon/några fler I guess.


 
Ja här är jag idag!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Men du, såg att du skrev om och efterlyste en promenad runt i Tullinge (: Bara så att du vet så ställer jag lätt upp nästa gång du går i såna tankar (;

2008-05-11 @ 21:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback