Länkar..

Första dagen för veckan, jag bangar inte på fredag imorgon? Men neej fyra jävla dagar kvar att jobba innan man får ledigt igen då. Bara inse! Imorgon är det jag och en vikare, fun fun. Men ska väl kunna klara av det också.

Okej EMMI vet att du vill se alla bilder, men det är 111 styckna (efter att jag raderat 59 som var suddiga, inte ens kunde se vad det var, typ luft och en o annan bild på någon som däckat?!) och jag orkar inte lägga upp så många.. Så därför kommer jag istället att lägga upp en del på facebook och sen får jag se om jag orkar bjussa på några här någon dag! Vilket jag säkerligen kommer att göra eftersom jag älskar bilder:) hihi. Men inte nu iaf. Så om någon människa skulle vara intresserad av våran sjukt roliga lördag så kolla in min facebook till att börja med..


Sen en liten fråga (till världens fulaste bild, I Know)..
Hur man kan få det här till att vi strular ?!



HAHAHA, jo vilket strul alltså. Du som tyckte dig se att vi gjorde det, vart har du dina ögon någonstans? :)

Nej nu ska jag ladda upp med lite nötter, har även ätit en egengjord supergod fetaost sallad till middag:) SMASK. Men nu är jag väldigt godissugen så funderar på att ringa min älskling o fråga om han har lust o köpa med sig något sådant tills han kommer:) blir nog så. Men kom ihåg o kolla in facebook då!


Kommentarer
Postat av: emmi

hahaha, jag säger bara..sköning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback