Summering

Okej jag har knappt haft tid att blogga meeeen en summering av helgen som varit GRYM.

I FREDAGS var det familjemiddag hos Andreas föräldrar, sista gången på båtsmannabacken :/ Numera är dem inflyttade i sin lägenhet i segersjö istället. Skitfin. (Dock har jag inte hjälpt till med lassen så jag vet inte riktigt hur det ser ut nu..) Efter middagen åkte vi hem till mig för att sova, innan dess kom Johanni för att sovsällskapa här med oss och Sofie & Emmi tittade in en pyttestund också.

I LÖRDAGS ringde klockan kvart i åtta :O Dags för påfyllning av naglarna vid nio så jag gick upp o gjorde mig i ordning sen väckte jag min käre vän Johanni så vi hann åka iväg till hallunda. Efter mitt nagelbesök åkte vi direkt till skärholmen för att  s h o p p a  :D Vi började med att äta, haha. Sen mötte vi Emmi & Sofie efter ett besök på bolaget så körde vi igång. Jag kom hem med fyra klänningar, två halsband, tre par örhängen och strumpbyxor:)

Johanni följde med mig direkt hem och sen kom även Andreas & Sean, vi käkade middag och sen korka vi upp! Vid åttatiden kom Emmi sen kom även Jessie & Irre:) Det blev en hel del dricka redan innan vi kom till tbs, kvällen där var som varje jävla gång grymt bra! Fast kanske något bättre? Haha. Jag har träningsvärk & är typ blå i/på tårna efter min o Emmis dansmoves igår. ILLA. När tbs stängde körde vi efterfest hos mig, den blev dock inte så långvarig vilket var tur eftersom jag sen lyckades däcka på badrumsgolvet, illa det med, men med lite hjälp låg jag i sängen istället. Tack älskling. Tydligen så hade iaf Johanni, Emmi & Andreas trevligt när jag däckat;) haha.

IDAG, jag har inga kommentarer! Mer än att jag mått som jag förtjänat?! FY FAN. Var dock tvungen att pallra mig upp och ut vid halv tre eftersom barngympa-avslutning stog på schemat! Ingen höjdare direkt men jag tog mig igenom den och nu är det över:D Pengarna borde rulla in i veckan också, nice.

Efter den kom älskling till mig igen och min lägenhet stank, var helt nerspilld, hade överfulla sopor, överfull disk och en äckeltoa! Fy. Men efter nån timme piggnade jag till och började röja så nu lutkar det fräscht igen efter att jag dammsugit, svabbat golven, slängt sopor, diskat och skurat toan!

Har även hunnit med att duscha i nästan en halvtimme med min älskling i skollhett vatten! Härligt värre. Sen tog jag mig i kragen och utnyttjade min bokade tid i tvättstugan iaf så jag körde två maskiner. Bra jobb av en bakisElin.

Nu väntar snart sängen med min A. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback