The start of Maj

Igår var man ganska så seg men när vi vaknat till liv och fått i oss lite bakismat så åkte jag och Johanni till ikea. Jag hade inte bestämt något speciellt jag skulle köpa men vi hade inget o göra så vi åkte dit, och tur var det för jag hittade en utemöbelsgrupp till ett grymt bra pris så det skulle ju bara med hem!

Hur vi nu fick med oss det hem (eller in i bilen..) väljer jag att inte berätta;D Men kul hade vi ju visst J? Och vi var väl inte dom enda.. HAHA. När vi väl kom hem till mig igen så satte vi oss i gräset utanför min uteplats och skruva ihop allt, händiga tjejer alltså. Sen gick vi ner till centrum o köpte en feting godispåse!

När vi kom hem var vi skit hungriga så jag gjorde köttbullar o mackaroner som vi åt på uteplatsen:) Andreas kom precis när maten var klar så han åt också. Det var lagom skönt att sitta ute så vi blev kvar en stund innan vi bestämt oss för att göra något av kvällen..

Det blev så att Johanni åkte hem för att fixa sig, packa ner lite kläder och hämta med sig Emelie:) Sen kom dom hit igen så blev det lite vin,sprit, öl, cigg och trasig vattenpipa på min fina uteplats (ett jävla tjat om den nu alltså..) hela kvällen lång i stort sett! Helsoft var det. Sean kom även och joinade oss.

Men när klockan var över elva tyckte jag att vi skulle flytta oss innåt så inte grannarna blev störda (jag är ju så omtänksam) så vi gjorde det och bokade då in en kryssning:) Hoppas att det går vägen så vi kommer iväg allihop! Sen vid tolvtiden rörde Sean sig hemåt och vi andra bäddade och intog sängarna.

Nu sitter jag i min säng och segar mig lite. Om typ två timmar kommer Andreas hit med Tilda, hon ska sova här tills på söndag och imorgon ska vi tre till Annexet och kolla på Disney Live Nalle Puh:) När dom kommer idag ska vi äta tacos och sen blir det nog lite godismys innan snorpan ska sova. Vi måste åka runt 11tiden imorgon.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback