Tisdag & Onsdag

I tisdags när jag var på jobbet gick jag o vänta in klockan så att jag väl kunde få gå ner till centrum med min mami. I centrum shoppade jag lite jobbkläder, eller aa en kjol och ett par capribyxor och ett linne till det:) Sen följde jag med min mami in på ica innan det var dags för mig att skynda hem!

För att när jag var på jobbet och klockan var runt fyra så ringde min käre pojkvän mig och frågade om jag ville äta middag i stan? Jag blev lite förvånad över frågan så jag typ vaaa? Sen uppprepa han sig och berätta att han skulle köra sin morbror in dit och tyckte att vi då efteråt kunde passa på att käka någonstans. Så vi åt en underbar buffémiddag på Mongolian Barbeque:) Min älskling är bäst <3 Efter middagen åkte vi hem till mig och fortsatte med myset.

Igår, Onsdag, fick jag finbesök;) Nej men Johanna kom hit och vi åkte direkt till willys för att inhandla någon middag. Det blev potatisgrattäng, lövbiff och sallad. SMARR. Efter maten åkte vi en snabbis till Andreas för att Johanni ville inspektera hans lägenhet, sen följde han med oss tillbaka. Eller han åkte sin bil och hann före eftersom vi stannade och köpte en fet godispåse:) Innan vi börja med vår tjej-mys-kväll körde vi A till vårsta där han skulle kolla derbymatchen. (Haha) Sen i halvlek åkte vi dit för att hämta honom o Sean och istället släppa dom här bredvid, at TBS you know. Sen fortsatte vi vårt mys tills vi ville sova, då bäddade vi soffan åt Johanni och sen la vi oss. Men precis när vi väl var på väg att somna kom A hem. Han var lite på pickalurven han, haha. Och bajen hade ju vunnit - blä. Så vi fick ligga o lyssna på hans tjatter en bra stund innan vi fick sova. Och han somnade;)

Helmysiga dagar. Me love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback