Tuesday

Jobbet gick kanoners idag. Har glömt tala om att jag fått förlängt vikariat än en gång:) Plus att jag har blivit erbjuden en fast tjänst :D Så jag ska förmodligen gå en vallidering till barnskötare så att jag då blir fast anställd efter det. GRYMT. hihi. Men nu kommer även Veronica att sluta så jag får två nya kollegor, vet inte om det känns så roligt?..

Efter jobbet gick jag o Miranda hem till mig. Sen ringde Melissa så vi kila till donken för att äta middag, därefter gick vi tillbaka till centrum där Melissa köpte en mobil av nån kompis. Sen följde M&M med mig hem för att vänta på Dennis, när han kom så gick jag med dom till centrum för att köpa godis till min älskling som kommer hit snart:)

Egentligen skulle vi åkt hem till hans lägenhet men jag vill duscha och har fortfarande all tvätt hängandes i badrummet plus att han också vill duscha (hans badrum är helt äckligt av färg o sånt skit som blivit under renoveringen så där vill man inte duscha/bada förrän det är städat!) o klockan kommer bli en del innan vi kommer ha hunnit gjort det så vi sover här inatt, igen, istället. Men nu är hans lägenhet alldeles snart klar så då lär vi vara mer hos honom:)

Men nu ska jag ta tag i tvätten iaf så att vi bara kan duscha så fort han kommer. Ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback