Valborg

Valborg blev ännu en lyckad kväll. Men kanske ännu bättre? Jag och Johanni var hos mig och åt middag, även Andreas joinade middagen, sen körde vi (Johanni körde såklart men jag var ju med) Andreas till vårsta och sen åkte vi hem igen för att börja dricka!

Vi hade urmys och trevlans här och vid tiotiden efter mycket prat om gamla dar och sånt sen även en del dricka traska vi över till Sandras lägenhet:) Där var några brudar men vi stannade inte speciellt länge utan vi gick sen tillsammans över till tbs!

På tbs var det lika bra som alltid, men varje gång slår alla andra gånger.. Okej? Haha. Sen kom även Andreas och Sean men A gick efter en kort stund hem till mig o sov istället, haha! Så när jag, Johanni & Sean festat tills en kvart innan stängning och kom hem så låg min älskling heeeelt utslagen i sängen och han hade även hunnit med att dra ner mitt drapperi plus ramlat och slagit sönder knät och därmed fått hål i byxorna! Jag blir inte förvånad längre;)

Mycket lyckad valborg måste jag säga.
 

TACK JOHANNA <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haft en bra dag såhär långt? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback