Avspark ;)

Idag fick jag gödkännelse av snälla Ronja att börja riva i lägenheten:) Så min älskling rev och slet en del & jag fick bort en liten bit av tapeten iaf, innan vi åkte till bauhaus med min mor och far. Där köpte vi spackel och min tapet:D Så imorgon ska vi tillbaka till tullinge och riva ännu mer och förhoppningsvis hinner älskling spackla en del iaf.

Ååh det känns grymt bra att vi fick börja redan idag med renoveringen, då är allt förmodligen redan klart nån dag innan inflytt! Det är perfekt! Jag får väl mest pilla med sånt jag kan nu sen lär väl jag bli portad när dem ska börja måla och sånt, haha.

Innan vi mötte mami & papi var Marie & Hasse med ner i lägenheten. Sen vart alla hungriga så vi åkte upp till tullingebergs pizzan och käkade, lagom tills dess kom mina päron så vi åt allihop:) Sen sa vi hejdå till M&H och åkte med mina pär till bauh.

Nu ligger vi på soffan och slappar. Hoppas R svarar att jag kan behålla nyckeln eftersom vi vill börja direkt när vi orkar imorgon! Snart ska jag börja göra mig i ordning, 17.00 ska vi vara hos Olle & Johanna och bli bjudna på middag:) Sen ska jag & J till Linda för att gratta (den snart) 20åringen! När dem drar sig in mot stan blir det antingen hem, hem till O&J eller tumbakrogen för oss;) Det får vi se då. Men kul ska vi ha iaf:D

Nej ska bränna några skivor nu! ciaaaaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback