Done!

Nu är kontraktet påskrivet och jag har därmed fått sett dem som ska bo här istället för mig.. HA HA HA. En gubbe som är 66 och hans thailändska sambo som är 53. Dem har ett hus i thailand som dem är i en stor del av året eftersom dem också byggt ett hotell där som dem måste njuta av lite! Thailändskans dotter driver hotellet åt dem eftersom dem bor här i sverige annars. Grymt ju. Jag ska få se bilder och kompispris när vi ses igen;) Haha.

Det känns iaf sjukt bra att det är påskrivet och klart. Nu blir det till att ladda fullt till flytten:D

Fick även ett sms av Ronja idag om att vi kan ses utanför lägenheten (den jag köpt) redan idag så jag kan få kolla igen och mäta lite (om jag vågar det när inte A är med:P) och allt det där som jag skrivit tidigare. As bra ju:D Så halv sju ska jag vara där! (hoppas det drar en del på tiden så A hinner komma så han kan mäta åt mig, haha)

Efter det blir det bilfärd hem och kocka ihop någon middag antar jag. Kanske blir en träff med svärpäronen innan också! Skulle iaf ringa Marie för att få veta hur stor deras tvättmaskin är så jag kan kolla ut om den får plats eller inte i mitt badrum, om den får plats så får jag den av mina älskade svärföräldrar: för dem ska få Werres:)

Nu ska jag kolla upp lite saker, vill shopppashopppashopppa allt till lägenheten NU!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Guu vad skönt för dig Elin :) Att du slapp oroa dig så länge för att ha dubbla hyror och allt :)

Postat av: Carro

Härligt :-)

2008-10-15 @ 19:43:28
URL: http://caarrolines.blogg.se/
Postat av: titti

Kul för dig nu blir du tullinge bo haha =)

kanske man ser dig i svängarna :)

Kram ittit

2008-10-15 @ 20:01:55
Postat av: ems

Grattis till försäljningen & lycka till med flytten:)

2008-10-16 @ 08:02:58
URL: http://pebbels.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hehe okej ;) Men tack så mycket iaf :-)

Tyvärr blir det nog ingen inflyttningsfest.. ;)

Puss

2008-10-16 @ 13:48:50
URL: http://caarrolines.blogg.se/
Postat av: Caroline

Precis, vi får hoppas att lägenheten står kvar när vi är färdiga ;)

2008-10-17 @ 08:55:10
URL: http://caarrolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback