Eeeeen lista!

Namn: Elin
Piercingar: Räknas öronen?
Tatueringar: Noll
Längd: 163 cm
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Mörkbrunt, brunt, rött och ljust ;)
Fräknar: Jag har väl det ja
Vikt: För mycket :P
Motto: ?
Kär: Såklart!
Vilken parfym använder du: Escada


Senaste
Filmen du hyrde: 21
Låten du hörde:
Personen du ringde: Jobbet
Personen som ringde dig: Mamma
Person du tänkte på: Måste nog svara min pojkvän


För eller emot
Långdistansförhållanden: Har ingen erfarenhet av det
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Emot
Sex före äktenskapet: Öööh? FÖR såklart


Har du någonsin
Gråtit över en pojke: Many many times
Gråtit över en flicka: ??
Ljugit för någon: Ja det har jag gjort
Träffat någon från internet irl: Haha jaa faktiskt, min kärlek t.ex:)

Antal
Gånger du vart kär: 2 riktiga gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: Svårt.. Säger väl 2 ggr då
Hjärtan brustet på grund av dig: 1 gång


Senaste
Boken du läste: Haha det var så länge sen så jag vet inte
Personen du fick e-mail av: Min far
Personen du fick brev av: Försäkringskassan
Personen du fick sms av: (olles & liiiiite min) Johanna :D
Gången hela din familj åt middag tillsammans: 23 augusti i skåne;)
Saken du köpte: Godis!


Övrigt
Vad har du gjort idag: Sovit, tänkt och ätit lunch med mamma
Vad har du på dig: Baggyjeans & en t-shirt
Använder du hårspray: Rätt ofta ja
Håkan Hellström eller The Ark: Svårt val, ingen?
Vad dansar du till: Allt förutom rock typ
Stockholm är: Sveriges huvudstad ;P
Kan du sjunga: Naaaej
Land du vill besöka: Thailand, Afrika

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback