Eken vs Tbs

I fredags åt jag middag med min mor, supermysigt. Efter maten fixa jag ordning mig och söta mamsen hade en massa invädningar mot mina klädval men tills slut blev det verkligen tip top! hihi. Gick därifrån till Sofia:)

Hos henne blev det massa prat, vin och musik:) Hakan & Fredrik (Sofias pojkvän/sambo & bror) var nyktra men satt och hade roligt åt oss;) Hihi. Vi hade rena lyxen att F inte drack utan körde så vi fick åka biiiiiiil till stan & hem. S bestämde att vi skulle till Eken och jag var inte så jättesugen eftersom det var 23 och jag inte trodde jag skulle komma in:P

Men in kom jag och vi hade sjukt roligt:D Ett riktigt fräscht ställe med härlig musik. Annat än tbs;) Skönt också med äldre folk, det är ju verkligen skillnad på 5 år.. När vi dansat och druckit oss heta så bestämde vi oss för att gå, det blev till att hämta bilen och åka hemåt! Var hemma redan kvart i två, väldigt glad i hatten;D Men jag var duktig o la mig direkt.

I lördags vaknade jag tio och skyndade in i duschen, sen blev det lite snabb frukost och fixing innan Soooofia och Fredrik hämtade mig. Vi åkte till täby och kollade på thai boxning:D Hur jävla kul som helst. Hihii. Dem båda kör det så det var bl a S tränare som var med o tävlade, och han vann! En snubbe bröt näsan! haha.

Sen fick vi skynda hem eftersom S börja jobba 4. Efter vi släppt henne körde F hem mig. Väl hemma var det bara ladda om inför kvällen, fixa lite hemma och börja fixa mig. Älskling kom där emellan också, apfull. Haha. Han hade iaf haft skit kul och hann med att sova några timmar innan kvällen..

Det blev ett riktigt förkrök här hos mig, 13 pers i min lilla lilla lägenhet:D Haha. Men det var bara kul! Vid elva rörde vi oss mot tbs och det var bokstavligen fullt där. Aldrig väntat så länge på dricka förut, men det var roligt. A pallade inte trycket hela kvällen så han gick hem o sov och jag kom vid stängning;)

Jag gillar mitt Tbs helt klart, men Eken var väl något fränare:) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback