Helgrapportering

I fredags stängde jag på jobbet och efter det skyndade jag hem till mor och far där jag skulle bli bjuden på middag:) Potatisgrattäng och kött blev det, hur gott som helst. Efter maten körde papi hem mig så jag kunde hämta lite grejor snabbt och sen åkte vi tillbaka hem till dem. Där duschade jag av mig och fixade i ordning mig, sen blev det att inta soffan med ett glas dagens tillsammans med mor & far, sjukt mysigt:)

Vid halv nio kom syster, MILTON, Sandra och Becca :D Mille är en stor kille, haha. Han har lärt sig krypa (eller han ålar istället) och kan ta saker jättebra och pekar:) Sööööt! Och han vill gå hela tiden (när man håller i hans armar). Jag var världens gladaste som fick tid att umgås med min underbara systerson innan Sofia ringde.

Då var klockan typ exakt nio så jag klädde på mig och promenerade bort till Sofia:) Vi korka upp vinflarran och började en grymt bra kväll! Vi pratade om allt möjligt, skrattade och kollade bilder. Dessutom fotade vi massor :D hahaha. När vinet tog slut vilket det gjorde rätt fort så kila vi ner till tbs! Först svängde vi förbi mig så S kunde kissa och jag lämna alla grejer jag hade med mig.

Väl på tbs så blev det massa dricka innan även Sofias bror och pojkvän kom:) Ännu mer dricka och ännu mer skoj. Sen kom även min älskling dit helt rakad på skallen :P Det hade han gjort på jobbet innan dem skulle på middagen, lite väl kort tycker jag men han är bra snygg i snaggat! Kvart i två ville Sofia dra hemåt så jag sa hejdå till dem sen gick jag hem till mig. Men jag var duktig o ringde A och tala om att jag gick hem sålänge så han visste det;)

I lördags vaknade jag halv tio av att syrran ringde o sa att dem var på väg ner till centrum, jag mådde SKIT. Men såklart ville jag ju umgås med dem så jag pinade mig in i duschen så kom dem förbi en stund och pratade lite innan dem skulle hem till mami & papi igen. Då var jag tvungen att vila mig eftersom spriten sa sitt..

Sen vid halv tre blev vi hämtade av Hasse som körde oss till bremora och Camillas 25års kalas:D Hon verkade jätteglad för allt och det var mycket trevligt där. Vid sextiden skulle vi börja röra oss men H var så snäll o körde oss hem igen. Hann vara hemma en halvtimme innan syster & Sandra kom förbi med papis bil, älskling hade lämnat sin på jobbet på fredagen och han (vi) skulle hämta dem på natten i stan då med papis bil. När dem åkt in till stan åkte vi till willys och köpte lite gott sen hyrde vi film på gulan och hem igen.

Halv tre ringde syrran och sa att vi kunde börja åka. Tror vi var hemma igen tio över fyra, men fan vad roligt det var:D Vi körde hem Maj & Malin som bor i årsta/årstaberg först sen körde vi såklart hem syrran & Sandra till mami & papi. Herrejösses säger jag bara, jag vet iaf vart jag fått mitt alkoholintag ifrån;)

I söndags ringde klockan 10 för min del. Upp och STÄÄÄÄÄDA! Det var ju dags för visning på kvällen och det var hur mycket som helst att ta reda på. Min älskling är ju bäst så han gick upp med mig och gjorde nästan mer än hälften av alla grejer som skulle göras! Tack baby<3 Vi var klara vid halv tolv, då körde han upp mig till mor & far.

Jag gosade massor med min Mille och sen kom Camilla, Micke, Tilda, Cazper, Malin, Malou, Åsa och Johan. FULLT HUS! haha. Det var jätteroligt iaf. Väldans trevligt. När klockan var halv fem följde vi med C&M och co ner till bilen så åkte vi hem till mig o hämtade filmen som skulle in och sen när vi lämnat den åkte vi tillbaka till mina päron för middag:) Det bjöds på tacos och även bror, Somayeh & Pärlan kom. Himlans mysigt.

Sen sa jag hejdå till min Mille och syster så rörde vi oss hemåt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback