Met the seller

Igår fick jag se min (så småningom) helt sjukt fina lägenhet igen:) Vill bara komma igång med renoveringen där NU så allt är klart innan den 1a då jag flyttar in! Det är inte lång tid kvar dit nu.. Sjukt. Tvättstugorna låg på samma våning som min lägenhet och i samma hus, perfekt. Och mitt förråd var bra storlek och låg mitt emot min dörr:D sjukt bra.

På lördag ska jag dit IGEN:) Då ska jag o älskling hämta nyckeln av Ronja så får vi åka ner och mäta o sånt eftersom det inte blev av igår, sen ska vi lämna nyckeln igen. Ska fråga henne på lördag om inte jag kan få börja göra ordning nu redan, hon nämnde något om det, men hon har hela förrådet med grejer i kvar plus matbord och ett till bord. Men kanske så fort hon hunnit plocka ut det från lägenheten iaf..
 
Det här med lånet är en stor sörja nu också. Blä. Papi håller på och tjatar om att jag ska ha kvar swedbank men nu har jag redan fått lånelöftet på Handelsbanken plus att jag redan tagit handpenningslånet där. Men å andra sidan är det klart jag hellre betalar av det lånet och höjer det jag har i swedbank om jag kan få behålla min braiga ränta! Om jag nu inte kan förhandla med Handelsbanken om samma eller iaf liknande ränta? Papi skulle ringa dem åt mig, haha. ÅÅÅH vad jag hatar banksörjan. Kan man inte få va miljonär istället så slipper man hålla på och tänka på sånthär?

Älskling o jag har varit och hälsat på svärföräldrarna, hade med oss blommor till Marie som äntligen fått ett jobb nu:) Jätteskoj. Sen fick jag meddela att jag inte kunde ta emot tvättmaskinen:( Fanns inte så mycket plats till övers i badrummet som jag trott, men men. Så ville dem absolut se lägenheten NU så dem ska komma på lördag:)

Nu ska jag gosa ner mig med min älskling som sitter o trycker i sig ostbågar, han är galen i det:D

Kommentarer
Postat av: Juni

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback