Min min min

I lördags fick vi ju tillåtelse att börja fixa i lägenheten:) På kvällen vart det en supersmarrig middag med massa vin hos Johanna och Olle innan boysen fick köra oss till Linda där vi kalasade för henne! Det var supertrevlig där och hon bjöd på massa goda tilltugg:) När alla skulle röra sig mot stan tog jag och Johanna tåget mot tumba och Tbs istället, hihi.

När vi kom in där var det typ ekotomt, kände sig verkligen uttittad och när dräggen kom till bordet kila jag till mina räddare istället;) Haha. Nej men det var faktiskt bara kul där som alltid, vi ägde dansgolvet ordentligt och våra grabbs kom och joinade oss där när vi röjde! HAHA. Urkul hade vi.

Sen när vi fick nog ragga vi skjuss upp till Olles & Johannas så käka vi fyllemat och intog sen deras splitternya bäddsoffa för att sova. Jag totaldeckade (igeeen) haha. Sen blev vi väckta på morgonen av dem som stog o kolla in oss och ropa Gooooooooooooood moooooooorgon!

Då promenera vi och köpte dunderfrukost som vi käkade och sen rulla vi iväg mot min lägenhet i tullinge:) Kom dit halv ett ungefär. Där var mina älsklingar urgoa och jobbade gärnet så alla tapeter slets ner och jag kunde få ordning på toaletten! Vi hann med två fikor och spackling av väggarna två gånger plus grundning av taket - sjukt bra jobbat:D

Åkte därifrån vid femtiden och stannade på thaistället i solbo och handla mat som vi käkade hos O&J. Urgott. Sen tog jag o älskling bilen hemåt och slog oss ner i soffan och slappa gärnet.

En superbra helg som vanligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback