Minst sagt kaos

Min mage är  k a o s , ja då menar jag verkligen kaos. I fredags natt vaknade jag tre gånger o typ grät av smärta, sprang till toan och spydde o somna om.. Tre jävla gånger!! När jag vaknade på morgonen igår mådde jag som vanligt igen. Förutom att jag var helt matt eftersom jag inte hade något i kroppen. VARFÖR?! Och observera att jag absolut inte druckit någon alkohol under kvällen. Vi hade bara varit på en helmysig kväll hos Olle & Johanna med massa massa snack och mys & lite tevetitt innan klockan blev en del och vi alla var trötta:)

Vi åkte och hämtade Tilda så åkte vi till heron för att se Kung Fu Panda med henne:) Det var hennes första biobesök. Lilltjejen var jätteduktig men tyckte filmen var lite halvläskig ibland så då gosa hon ner sig i min eller Andreas axel och pilla örat:) Hon käka massa popcorn med sin morbror och drack myyyyycket cola. Men det gick för sig eftersom det var första besöket, och med oss;P haha. När filmen var klar fick hon lite mat för hon sa ett par gånger under filmen att hon var hungrig. Sen åkte vi hemåt.

När vi lämnat henne o kommit hem somna jag på soffan under mitt duntäcke, helgosigt. Sov i nästan två timmar innan A väckte mig och frågade om klädval osv. Haha. Då passade jag på att höra med Melissa om när/var vi skullle ses. Så det var bara upp o fräscha till sig för att sen träffa henne o Miranda. Älskling körde oss till mina päron där vi lämnade av Miranda sen åkte jag o M och köpte mat som vi tog med hem till mig.

Vi hade mys. Sen fick jag för mig att jag ville parta ändå (när vi dunka musiken sådär..) så jag piffa upp mig lite tillsammans med några drinkar när M drog och väntade på min älskling o Tomi som mötte mig utanför tbs. Där var det nog lamast ever. Gamlingar överallt;P Men Krippa & Carro dök upp och våra grabbar kunde roa oss när dem stog på dansgolvet! Haha. Seeeeen blev kvällen lite kaos. Men lite skrattigt ändå, eller vad säger du Carro? ;)

Jag älskling och Tomi kom iaf in till mig till slut och kunde äta o sova:) hihi.

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha.. ja de va ju trevligt så länge de vara :)

Vi får göra om de snart och hoppas på en lite lugnare kväll! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback