Tack gode gud att det är fredag

Veckan har varit väldigt jobbig, jag är dunderförkyld och har jobbat iaf... Har därför varit extremt trött och seg när jag kommit hem från jobbet varje dag. Tur nog så har min älskling varit go och lagat mat, diskat och sånt så jag sluppit:)

Men inte nog med det här så har jag en flytt att tänka på! Om exakt en vecka lämnar jag tumba;) Ska vara på banken på fredag och lördag är egentligen tillträdesdag men antar (och hoppas) att jag får börja flytta in redan på fredagen! Jag hoppas också att det då är färdigt, eller iaf så gott som, i lägenheten.

I tisdags åt Olle middag med oss sen åkte vi till lägenheten. Där målade älskling taket en gång till medans Olle bättrade på spacklingen, sen blev det bauhaus för färginköp! Hoppas det blir så bra som jag tänkt mig..

I onsdags fick jag skjutts av älskling till hallunda för att fixa naglarna igen:) När jag var klar kom han tillbaka och hämtade mig, min underbara prins<3 Då åkte vi och kollade lite på hornbach och sen hem och mös med Jiddra inte med Zohan och lite godis:) myspys.

Igår åt vi en supergod hemmagjord pizza och sen tog vi en sväng till bauhaus. Där köpte jag flyttkartonger så när vi kom hem igen packade jag ner, tre kartonger är gjorda. Massa glas, tallrikar, skålar och sånt jag klarar mig en vecka utan och sen alla filmer o ps2 + spelen. Var sjukt trött men kämpade med packningen ändå. Har ju inte så mycket tid på mig..

Efter det blev det en lång skön dusch och sen bara massa mys i min älsklings famn:) Imorse fick vi pussas lite extra för nu är han snart på väg mot stan för att sen ta sig till båten och åka på kryssning till imorgon!

Själv ska jag jobba till 15 sen hem och försöka vila lite, städa massa, kanske packa lite?, duscha, fixa mig, käka och sen möta Sofia för lite vinpimpling innan vi ska bege oss in till stan:D

tack gode gud att det är fredag..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas du får en rolig helg Eliiiin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback