Tapet!

När vi var på bauhaus hamnade jag av en slump vid tapeterna och var ju tvungen att kolla runt där då. Självklart så hittade jag en skitfin tapet! En som skulle vara perfekt att tapetsera min fondvägg med i nya lägenheten. Jag har tänkt att tapetsera långsidan i sovalkoven och sen måla kortsidorna i vitt, och resterande väggar i rummet vitt förutom en som jag, ifall det blir den här tapeten, kommer att måla i en grönaktig färg:)

Sen har jag en grym idé om en stor fet tavla bakom soffan på den tråkiga vita väggen, men den håller jag för mig själv tills jag bestämt mig för hur det blir;P Iaf så skulle det bli GRYMT SNYGGT med den här tapeten jag hittade idag och vit & grön vägg till, plus det mörka golv jag ska ha:D
 
Ja jag längtar något otroligt och planerar för fullt i mitt huvud nu! haha. Förhoppningsvis får jag iaf besöka min lägenhet nästa vecka för att mäta lite och se var/hur förrådet och tvättstugan är:) Får veta på måndag om och när. Hihi.

Nej nu ska jag kolla idol!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag vill också flytta.. Får göra om i mitt rum helt enkelt istället ;)

Postat av: Caroline

Jo man ska ju bara ha råd med en insats också, annars hade de ju inte vart några problem :P

Hehe ja de är ju iförsej sant! :)

2008-10-02 @ 19:49:19
URL: http://caarrolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback