Today is gonna be the day..

Imorse vaknade jag nio av att Tomi gick o kissa och drack vatten :P hihi. Så jag börja babbla sönder honom så kolla vi på teven i typ en och en halvtimme innan bakis-älskling äntligen vaknade;) Haha. Då blev det duschen och sen en promenad till vretarna för att hämta bilen som A lämnat där igår. Superskönt väder var det!

Sen åkte vi till beneventos för att käka, jag var svinhungrig men fick som vanligt bara i mig fyra tuggor.. (maaagen!!) Efter det åkte vi hem till Tomi & Tilda. Tilda var ju inte hemma fortfarande men vi la oss och kolla på film och typ halvsov. Sen ringde hon och frågade om vi inte kunde käka tillsammans och det tyckte vi lät trevligt så jag o A åkte iväg och handlade det som behövdes:)

När vi kom tillbaka kom Tilda nästan samtidigt så vi beordrade pojkarna att göra ordning maten medans vi satt och babbla i soffan. Moaha. Det blev kyckling/fetaost sallad med pasta. MUMMA. Fick i mig något mera nu.. Efter maten kolla vi roliga klipp och sen käka vi dessert:)

Nu är vi hemma igen, trötta o sega. Och vet ni vad? Jag ska äntligen få kolla på Ensam mamma söker ikväll;) Eller så är det bara så att jag varit snäll o låtit min älskling få bestämma över teven ett tag.. Hmm..
 
en liten notis.
Today was the day... hihihi. DU ÄR BÄST MIN ÄLSKLING! 
Två år och åtta månader snart <3 Lång tid,  m å n g a   minnen, enorm kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback