Today

Måndagar är långa dagar på jobbet. 7.30-18. Men idag kändes det inte så långt? Hade iofs ingen rast förrän två:/ Elin hade medarbetarsamtal 12-13 och jag 13-14 så hann lixom inte innan dess.. Det var ju bara vi två idag också. Men imorgon kommer iaf Helena tillbaka igen, skönt.

Från 16 fick vi egentid idag och då bestämde vi oss för att göra om avdelningen (igen). Eftersom båda haft samtalet med the boss (mitt gick ooootroligt bra och jag kunde gå därifrån med huvudet GRYMT högt upp:D hon vill absolut inte att jag ska byta jobb och om hon gör det vill hon att jag ska komma dit.. kul ju. massa massa beröm fick jag!) och då fått påpekat att vi ska skapa mötesplatser för barnen överallt, vilket inte funkat så bra hittills så tog vi det här beslutet om att göra om. Och nu tror vi att vi hittat en bra lösning:) Avdelningen blev sjukt fin.

När jag kom hem stog maten på bordet! Efter vi ätit hade A bråttom för att hämta Olle och sen åka till derbyt:) När han åkte handlade jag lite grejer hem och sen har jag diskat, plockat och duschat. Nu ligger jag i sängen och latar mig. Har självklart blivit dunderförkyld igen:(

Hoppas iaf att det inte blir värre, A kände sig jättedålig så han skulle nog bli hemma imorgon.. Inte konstigt om han blir sjuk med tanke på hur mycket jag tar hem:P Stackarn. Igentligen otroligt att han inte blivit det innan.

Haha måste ju berätta en rolig sak som hände idag. Helt plötsligt mitt i allt fix på avdelningen såg jag Andreas utanför fönstret (utan jacka eller tröja, bara t-shirt). Jag ba jaha vad nu då? Så öppna jag dörren då säger han att han behöver min nyckel. Vafan nu då frågar jag!

Då har hans moster ringt precis när han hoppat in i duschen o sagt att hon var utanför så han hoppa i jeansen o t-shirten och sprang ut. Utan mobil, nyckel, plånbok.. HAHAHA. Så han fick promenera upp till mitt jobb utan kallsingar & strumpor och leta upp mig för att sen be om nyckeln och gå tillbaka. Jag skrattade grymt vill jag lova. Roligaste på länge och klantigaste:D

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja, visst är hon :D

Tack, igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback