Vill sova!

Jag är otroligt trött. Har huvudvärk och ögonen går i kors känns det som. Blä. Först var det en hel del gråt från barnen, sen satt vi och fick massa information i en timme och därefter fick jag springa i spöregnet för att hinna till tullinge och banken! Kom nån minut sent men det gjorde ingenting. Där blev det också massa info, men kändes mycket lättare och roligare att ta in det så. Kanske för att det var brorsans barndomskompis? haha. Pappa babblade på massor med Mille och vi hade det rätt roligt. Det är så det alltid borde vara när man ska göra något på banken!

Efter det så ville papi se exakt var lägenheten låg så vi gick dit och kollade in i köket och balkongen iaf. Åååå jag vill bara få min såld nu och flytta in nu nu nu nu! Eller först vill jag såklart fixa den exakt som jag vill ha den. Den ska bli så fin!

Nu sitter jag hemma i soffan, orkar verkligen inte laga någon mat. Diskhögen är enorm så det känns inte alls lockande att ställa mig i köket. Blir en bänkdiskmaskin direkt när jag flyttar, mami ville köpa en i julklapp men jag orkar fanemej inte vänta! Kan nog komma på någon annat tills dess iaf;)

Men jag o älskling ska strax åka o köpa färg, spackel, spacklar och roller så han kan fixa min vägg i köket så den är ordentlig på visningen på söndag! Eftersom vi ska iväg blir nog vår middag en mcdrive tur? haha. Eller något liknande:P

Nej dags att åka, ciaaaaaaooooo

Kommentarer
Postat av: johanna

hur gick visningen? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback