Why why why?

Det går åt helvete med lägenheten. Bajs. Nu ska vi ha ny visning nästa helg, den 19e. Jag hatar dessa visningar, det ska städas en jävla massa och man får inte vara hemma:P Vi skulle även gå ner i pris.. Mig kvittar det då jag har gjort ett superköp på den i tullinge men det skulle ju inte skadat om man kunnat fått det man gått ut med eller mer! SKIT.

Så, någon som vill ha en mysig 1a med en skitbillig månadshyra (1420 i avgigt sen tillkommer ju lån) för 650 000? ;D Kom igen nu, slå till vettja! Man kan dessutom få en egen visning med mäklarn om man ringer henne, haha.

Ja jag har lärt mig en läxa av det här, jag lovar.

Nu ska jag försöka bli lite fräsch för om en timme är A hemma och då (efter hans dusch) ska vi röra oss mot hans lägenhet för att bli bjudna på middag av hans föräldrar som tillfälligt bor där:) Och imorgon ska vi till hans syster och bli bjudna på middag, jo vi har det rätt bra vi.

hihi.

Kommentarer
Postat av: camilla

usch! jobbigt med lägenheter och skit nu. inte spec roligt för oss som har köpt eller... räntorna är ju skyhöga! =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback