18 februari 2006 sitter djupt

18 februari 2006 kommer nog alltid ha en djup plats i mitt hjärta. Precis som nu. Den dagen betyder något enormt! Det är inte bara den dag då jag fick min A, det är den dagen som började mitt livs resa, och även den dagen som skulle bli början på mitt nya liv. Det är framförallt den dagen då jag blev världens lyckligaste.



Sommaren 2006

Jag får gåshud när jag tänker på allt vi varit med om under våra två år, sju månader och sex dagar tillsammans. Det är otroliga minnen, stunder som inget kan mätas upp till! Det finns absolut ingenting som slår min underbara pojkvän. Den värmen, tryggheten, kärleken, vänskapen och allt det andra han ger mig hade jag aldrig någonsin kunnat drömma om tidigare! Jag älskar min prins mer än ord räcker till. Han slår allt & alla!

Tack för allt min älskade Andreas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback