Datoransvarig

Jobbet idag var grymt bra:) Jag älskar såna dagar! Imorgon ska vi fotas också, det ser jag dock inte fram emot. Dem där korten ska sitta överallt sen känns det som, på förskolan alltså. Men kul att få en gruppbild:)

17-18 hade vi apt som vanligt en måndag i månaden. Då berätta Maria (chefen) att jag är datoransvarig tillsammans med Daniella. Sen är jag kameraansvarig också. Och det ska jag allt ta upp på medarbetarsamtalet om en månad, borde gjort det direkt för det är ju klart man ska ha mer lön om man får fler uppgifter.

Efter jobbet skynda jag mig hem för att hämta min plattång som jag kom på imorse att jag glömt :P Då kom älskling precis också så jag fick åka bil hem till tullinge:) Nu sitter jag här i soffan och latar mig medans A jobbar. Hihi. Och jag ska lägga mig i ett varmt o skönt bad tänkte jag. MYS. Fast först ska jag vara snäller o plocka ur diskmaskinen!

Finaste vovvsingarna. Syrrans Aicha (stora) och brorsans Pärlan (lilla) :) Dem är ju verkligen jättegulliga när dem leker med varann! Aicha får alltid all skit stackarn, bara för hon är störst;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback