Donken & Tvättning

Idag efter jobbet, som jag fick sluta tjugo minuter tidigare ifrån, gick jag ner till centrum och in på h&m. Köpte en ny nagelfil och ett nytt genomskinligt nagellack. Har båda grejerna i min lägenhet men skulle hem till tullinge idag igen så istället för att gå till mig o hämta det så köpte jag nytt :D haha.

Sen mötte jag min älskling på donken så käka vi middag lite snabbt, sen var jag tvungen att kila till bussen och åka hem till tullinge igen. A åkte till Werre & Carolas lägenhet och jobbade. Jag kom hem fem i fem och fem började tvätt-tiden. Det knasiga var bara att jag inte ens sorterat tvätten något innan så det gick ju en tio minuter på tiden innan jag satt igång;P Det är ju dyrbara minuter..

Nu har jag iaf satt igång omgång två och lagt omgång ett i torktumlare & torkskåp:) Tvättstugan här är något fräschare än den i mitt hus, den här har dessutom både torkrum, torkskåp och torktumlare. LYX, haha. Tvätt-tiden går ut 21 och jag har minst fem maskiner till, om inte mer, så det hinns nog inte. Men har sorterat efter vad som är viktigast! ;D Sen blir det nog till att boka tvättstugan hos mig på söndag eller något så vi får allt rent, här finns ingen tid förrän om tre veckor eller något:O.

Nej nu ska jag kolla runt lite innan det är dags att kila tillbaks, ska även ta en tripp till handlarn och se om det finns några sorts fina ljus där (min älskling ringde just och bad mig om det) vilket jag är rätt säker på att det inte finns. Anyway så ska jag väl köpa lite nötter eller så med mig hem. Imorgon öppnar jag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback