Fika med mami

Idag var första dagen för min mami på jobbet den här veckan, efter operationen och det. Och vi sågs sist i söndags så när hon såg mig i personalrummet idag ville hon att vi skulle fika efter jobbet! Så när jag slutade promenerade jag ner och såg min mami vänta vid spaaks;) Vi satte oss ner och fikade sen sa hon att hon behövde något från h&m och frågade om jag behövde något speciellt? Skulle jag svara nej på det?!

Jag fick en grå kofta, en svart vanlig t-shirt, strumpisar, en snygg lila tunika (som kommer bli skitsnygg med svarta jeans senare i höst/vinter på krogen) och en hårborttagningskräm från veet (kul o testa fall det blir bättre). Sen så erbjöd hon sig om att betala en klipp & slingning/färgning om jag väntar tills hon får lön, jatack! Så jag ska ringa Sandra o kolla om hon har någon ledig tid till mig då så snart som möjligt. Sen sa vi hejdå. Tack mami <3

Nu har jag precis blivit klar med min städning, förutom disken som jag ska ta senare! Skurade toan o handfatet, dammade o dammsög och bäddade sängen, ska bädda rent nästa natt jag/vi sover här för det orkade jag inte nu.

Ska möta M&M om tio minuter så ska väl kila alldeles strax, planen är att vi ska köpa något att göra till middag på ica sen hem hit och fixa det. Men jag orkar ingenting, bara massa disk och tar en massa tid!! Köpmat istället? Haha. Idolmys blir det iaf hos mig innan dem ska hemåt sen:)

ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback