Fotografering

Oh herregud vilket projekt, enskilda fotona på barnen gick ändå hyfsat tycker jag. Dem flesta skulle absolut ha napp men dem blev iaf bra. Sen när det äntligen var dags för gruppbilden så fick vi först stå o vänta jättelänge sen när det äntligen var vår tur var alla barnen trötta, hungriga och frusna (vi var ute!!?!). Fotografen tog iaf ett par bilder så man kan ju hoppas att iaf dem flesta ser någorlunda ut på dem. Dem två jag fick se stog hälften och kolla bakåt typ :S haha.

Efter jobbet åkte jag hem till tullinge. Älskling var redan hemma då så vi hann för en gångs skull bara ligga och mysa med varann innan han behövde åka. Då packa vi in alla mina saker så släppte han av mig och dem här hemma innan han åkte iväg. Jag lämna bara allt och kolla i kylen vad som fanns, vilket inte var mkt ;P

Sen kila jag till ica och scanna hem en del matvaror:) När jag var vid garaget sen så kom älskling gående precis så vi tajmade varann, haha. Jag började med middagen direkt som blev så lätt som köttbullar och hjul-mackaroner:) MUMM. Nu har vi ätit och A ligger på soffan och halvsover.

Jag tycker han ska gå och duscha nu istället så kan han somna tidigt ikväll! Jaja. Själv ska jag väl fixa och dona lite granna innan det blir dusch och säng för min del. Kommer inte ihåg om det gick något bra på teve ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback